Wysokiej jakości content i wciągające historie

 

Skuteczna strategia content marketingowa wyróżnia markę na tle konkurencji. Zadaniem dobrze napisanego tekstu, ciekawej ankiety, quizu, infografiki czy wideo jest wywołanie pożądanej reakcji u odbiorcy

Działania content marketingowe to często konieczne wsparcie działań SEO i SEM

Dzięki ciekawym treściom na stronie internetowej, landing page’u, czy blogu zyskujesz wiarygodność i budujesz profesjonalny wizerunek. Działania content marketingowe służą także do generowania wartościowego ruchu na stronę, wspierają kampanie z celem pozyskania leadów, zachęcają użytkowników do spędzenia dłuższego czasu w witrynie oraz do powrotów. To wszystko buduje Page Rank strony internetowej, a im wyższy wskaźnik, tym lepsze wyniki w wyszukiwarce Google.

Przygotujemy:

  • teksty blogowe
  • konkursy
  • quizy i ankiety
  • infografiki
  • prezentacje video
  • zdjęcia, grafiki oraz gify
  • NOWOŚĆ! Scrollytelling! Opowiadaj fascynujące historie w pięknej oprawie graficznej, skorzystaj z rozwiązania, które pokochały takie marki jak: BBC, NBC i Business Insider.

Wypełnij brief i porozmawiajmy, o tym w jaki sposób skuteczna strategia marketingowa może pomóc Twojej firmie osiągnąć wyznaczone cele biznesowe.

PRZEJDŹ DO BRIEFU
fine_marketing_agencja reklamowa

Do najważniejszych celów kampanii opartych o content marketing zaliczamy:

budowanie wizerunku i wiarygodności
pozyskiwanie uwagi użytkowników witryny
wsparcie sprzedaży (np. blog przy sklepie, ankieta z analizą, konkurs)
oparcie strategii SEO o content marketing

Częste pytania

Content marketing to działania oparte o tworzenie interesujących treści takich jak: teksty blogowe, infografiki, filmy wideo, e-booki, newslettery, webinary, prezentacje, gify, memy, grafiki i inne. Odpowiednie treści wpływają na wzrost wyświetleń strony i wzrostu ruchu. To z kolei w sposób bezpośredni wpływa na sprzedaż oraz buduje zaufanie i wiarygodność marki, tym samym zachęcając klientów do stałych powrotów. Działania content marketingowe stanowią ważny element strategii SEO.

Przestrzeń do edukowania, informowania, czy inspirowania istnieje w każdej branży. Działania content marketingowe mogą przyjąć różnorodne formy oraz stylistykę, aby skutecznie trafić w oczekiwania i preferencje wybranej grupy docelowej. W niektórych przypadkach będą to działania oparte o przekazywanie wiedzy eksperckiej, w innych strategia skupia się na kreowaniu zabawnych treści obrazkowych. 

Strategia SEO oparta o wysokiej jakości treści będzie  zdecydowanie bardziej skuteczna niż ta budowana w oparciu o teksty niskiej jakości tak zwane „teksty zapleczowe”. Dzięki działaniom SEO strona internetowa jest odpowiednio zoptymalizowana (oznacza to, że roboty indeksujące rozumieją jej zawartość). Natomiast działania content marketingowe dostarczają jakościowych treści, które indeksują się sprawniej  (użytkownicy chętniej zostają dłużej, czytają i powracają do witryny, tym samym poprawiając jej wynik jakości).

Zamów dedykowaną ofertę