9,96 zł za leada! Dowiedz się jak w 5 miesięcy pozyskaliśmy 602 wysokiej jakości kontakty do osób zainteresowanych kredytem hipotecznym.

  • Klient: branża finansowa, doradztwo kredytowe, kredyty hipoteczne, firmowe, gotówkowe.
  • Cel: pozyskanie kontaktów zainteresowanych kredytem hipotecznym oraz wsparciem kredytowym oferowanym przez programy rządowe (Mieszkanie bez wkładu własnego, Spłata Rodzinna). 

Pozyskiwanie leadów – case study. Jakie działania wprowadziliśmy?

Skuteczna strategia content marketingowa. Szybkie wdrożenie i jeszcze szybsze efekty – to najlepsze podsumowanie tego projektu.

Blog – budujemy wizerunek

Wyjściem do realizacji celu pozyskania leadów było zbudowanie wiarygodnego wizerunku oraz poczucia bezpieczeństwa dla pozostawionych danych. W tym celu, oprócz standardowego prostego landing page, postawiliśmy na stworzenie oraz stałe prowadzenie bloga. Blog ekspercki stopniowo przyciąga ruch organiczny, ale przede wszystkim buduje zaufanie użytkowników, którzy proszeni są o pozostawienie pożądanych przez klienta danych. 

 

Interaktywny formularz

Rozbudowany interaktywny formularz kontaktowy – dane miały od razu zweryfikować możliwości jakie stoją przed potencjalnym kredytobiorcą, w związku z tym formularz został opracowany w interesującej formie graficznej. Kluczowe było łatwe i szybkie wypełnianie mimo dużej liczby koniecznych informacji.

 

Strona firmowa na Facebooku i własna grupa FB

Dodatkowym kanałem dotarcia do odbiorców oraz elementem wizerunku jest profil firmowy na Facebooku oraz własna grupa tematyczna. Regularne publikacje, infografiki, zdjęcia budują wiarygodność profilu. 

 

Kampanie reklamowe na Facebooku

Ruch bez reklamy praktycznie nie istnieje. Działania reklamowe dla tego projektu skupiły się na serwisie Facebook. Prowadzone są różne kampanie reklamowe wykorzystujące grafiki oraz wideo. 

Miesięczny budżet na reklamę wynosi: 1200 zł.

Co udało się osiągnąć?

Dane za 5 miesięcy: maj – wrzesień 2022

  • budżet miesięczny: 1200 zł
  • liczba pozyskanych leadów: 602
  • średni koszt pozyskania leadów: 9,96 zł
  • koszt przejścia użytkownika na stronę internetową (blog): 0,80 zł

Podsumowanie

Pomimo skoncentrowania działań na jednym kanale reklamowym oraz stosunkowo niskiej kwocie budżetu na reklamę, wyniki są bardzo satysfakcjonujące. Niezwykle istotna jest wysoka jakość pozyskanych kontaktów. Z relacji klienta wynika, że zdecydowana większość zdecydowała się na spotkanie osobiste w celu omówienia możliwości kredytowych.