Wartościowe leady dla Twojego biznesu

 

Proponujemy efektywne rozwiązanie, dzięki któremu uzyskasz wartościowe leady. Oferta pozyskiwania leadów łączy w sobie elementy Content marketingu z działaniami SEM i SEO. Poznaj szczegóły.

Pozyskiwanie leadów to oferta skierowana szczególnie do firm, które do sprzedaży swoich produktów lub usług potrzebują bezpośredniego kontaktu z klientem.

Dzięki dedykowanemu landing page z rozbudowanym formularzem możesz uzyskać wszystkie potrzebne dane. Ruch do stworzonej strony uzyskujemy poprzez konsekwentne działania marketingowe, kampanie reklamowe, a także w perspektywie długofalowej, poprzez skuteczną strategię SEO.

Co obejmuje oferta?

  • sprawdzony model działania oparty o budowanie wiarygodnego wizerunku
  • dedykowany landing page wraz z formularzem kontaktowym nastawionym na zbieranie konkretnych danych (formularz może zostać połączony z systemem CRM firmy)
  • działania content marketingowe: teksty blogowe, infografiki, cykle wiedzy, ankiety
  • działania wizerunkowe: stworzenie profili Social Media, regularne publikacje
  • działania reklamowe: generowanie ruchu poprzez kampanie reklamowe w ramach sieci Meta, Google Ads, YouTube (kanały dotarcia dobierane są indywidualnie w celu osiągnięcia najlepszych efektów)
  • skuteczna strategia SEO, długofalowe budowanie mocnej i widocznej w wyszukiwarce witryny. W połączeniu z wysokiej jakości Content marketingiem to prawidziwy sztos!

Zyskaj sprawdzony i skuteczny zestaw działań skierowany na jasno określony cel.

PRZEJDŹ DO BRIEFU

Częste pytania

W prostych słowach „lead” jest to kontakt do osoby, firmy lub instytucji, który udało Ci się pozyskać podczas dedykowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Pozyskany w odpowiedni sposób lead jest zainteresowany Twoją ofertą i warto się nim skutecznie zająć. Leady są niezmiernie ważne w budowaniu skutecznego procesu zakupowego.

Wyróżniamy wiele rodzajów leadów, w zależności od ich przeznaczenia i sposobu pozyskania, jednak najważniejszy dla Ciebie będzie podział względem gotowości do dokonania zakupu w Twojej firmie. W tym zestawieniu wygląda to następująco:

  • Lead zimny – jest to osoba lub firma, która nie jest jeszcze zainteresowana Twoją ofertą i może być dobrym celem działań marketingowych. Należy go skutecznie podgrzać.
  • Lead ciepły – ten lead może być zainteresowany Twoją ofertą, ale jest jeszcze na tyle niezdecydowany, aby dokonać zakupu w tym momencie. W żargonie wędkarskim określa się go mianem „coś tam skubie, ale brania nie ma” ? Warto nad nim skutecznie pracować i przekonać go do oferty Twojej firmy.
  • Lead gorący – „Tak, mamy branie!”. Tu trzeba być szybkim i skutecznym. Gorący lead to taki, który trafił do Ciebie nie przypadkiem, zna Twoją ofertę, jest zmotywowany i zdecydowany na zakup. Jednak pamiętaj, to co gorące, szybko stygnie. Nie można zwlekać, trzeba działać!

Pozyskiwanie leadów jest to proces, a jego skuteczność zależy w dużej mierze od wiedzy, doświadczenia i narzędzi. Chcąc pozyskiwać jak największą ilość wartościowych leadów, nie można skupiać się tylko na jednym rozwiązaniu, trzeba skutecznie prowadzić wiele kanałów pozyskiwania, aby ich napływ był regularny i progresywny. Do najważniejszych działań można zaliczyć: skuteczny content marketing, dedykowane landing pages, interaktywne formularze kontaktowe, marketing w social mediach, kampanie Google Ads i Facebook Ads, e-mail marketing.

To bardzo proste. Wartościowe leady dla Twojej firmy są jak paliwo dla każdego samochodu. Bez nich nie pojedziesz. Wartość leadów jest nieoceniona, bo każdy z nich może być Twoim klientem i generować obroty w Twojej firmie. Więcej leadów to większa sprzedaż.

Zamów dedykowaną ofertę