Prowadzenie profili i reklama w social mediach

 

Najnowsze dane wskazują, że kanały społecznościowe – takie jak Facebook – w przyszłości będą coraz częściej pełniły rolę wyszukiwarki treści. Oznacza to, że wielu użytkowników internetu będzie poszukiwało produktów i usług tylko w serwisach społecznościowych, pomijając wyszukiwarkę.

Wiemy jak realizować skuteczne kampanie reklamowe

Media społecznościowe to potężne platformy reklamowe. Regularne publikacje i działania promujące przyniosą Twojej firmie realne i mierzalne rezultaty. Obecnie social media są używane przez blisko 27 milionów Polaków. Dotrzyj do nich z reklamą swoich produktów i usług, przekieruj ruch do sklepu internetowego lub strony firmowej i rozwijaj sprzedaż.

Co obejmuje obsługa profilu Social Media?

  • długofalowa strategia
  • plan i harmonogram publikacji
  • stylistyka graficzna marki w Social Mediach
  • cover photo oraz template graficzny postów
  • ciekawe infografiki prezentujące dane
  • materiały wideo
  • animowane posty
  • rozbudowane relacje na Facebooku i stories na Instagramie
  • teksty postów, od krótkich call to action po długie wpisy informacyjne
  • moderacja komentarzy
  • kampanie reklamowe Meta Ads (wizerunkowe i sprzedażowe)

Wypełnij brief i otrzymaj ofertę z wyceną

PRZEJDŹ DO BRIEFU
fine_marketing_agencja reklamowa

Jak przebiega współpraca?

Założenie i konfiguracja profili w Social Mediach oraz dedykowana strategia rozwoju.
Przygotwanie materiałów graficznych, opracowanie tekstów, ułożenie harmonogramu.
Regularne akutalizacje profilu, moderacja komentarzy. Wdrożenie zaplanowanych kampanii reklamowych.
Analiza i optymalizacja wdrożonych rozwiązań.

Przykładowe posty

Częste pytania

Cena zależy od liczby zaplanowanych publikacji na profilu społecznościowym. Do każdego pakietu należy doliczyć budżet reklamowy, który jest niezbędny do efektywnego rozwoju profilu.

Cel będzie zależał od profilu działalności. Najczęściej poprzez profil Facebook firma chce osiągnąć jak najszersze dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów, którzy będą skłonni do zakupu. Ostatecznie najważniejsze są przecież konwersje, które przyniosą zwrot z inwestycji w działania reklamowe.

Przykładowe cele:

  • zwiększenie liczby polubień poprzez skuteczne prowadzenie kampanii reklamowych
  • zaangażowanie użytkowników poprzez publikowanie interesujących treści wzywających do akcji
  •  zwiększenie liczby klientów
  • informowanie o promocjach/nowych usługach

Media społecznościowe to miejsce, w którym możesz być blisko klientów. Budujesz wizerunek i zaufanie do marki, a także sukcesywnie powiększasz dotarcie organiczne. Dodatkowo prowadząc działania reklamowe rozwijasz społeczność zgromadzoną wokół marki i zyskujesz wiernych klientów. Publikowanie ciekawych treści i linkowanie do storny internetowej to także aktywne wsparcie pozycji witryny internetowej w wyszukiwarce.

Zamów dedykowaną ofertę