Naszym celem jest zbudowanie rozpoznawalności marki na lokalnym rynku. Działania to: kampanie reklamowe Facebook Ads, Google Ads, promocja wizytówki w Google Maps oraz SEO. Działamy!

  • Klient: butik optyczny ze stylowymi oprawkami okularowymi oraz oferujący badanie wzroku.
  • Cel: budowa nowej strony internetowej, budowanie rozpoznawalności poprzez kampanie reklamowe Facebook Ads, Instagram oraz Google Ads.
  • Strategia: Opracowanie strategii działań w Social Mediach — do samodzielnego wdrożenia i prowadzenia przez klienta.
  • Cel budowy strony internetowej:
    • Struktura podstron w obrębie witryny – każda podstrona będzie odpowiadać jednemu ważnemu słowu kluczowemu.
    • Naszym celem było zbudowanie strony dobrze pozycjonowanej w Google.

 

  • Cel stałych działań marketingowych:
    • Większa konwersyjność reklam Google, Facebook, Instagram. 
    • Większa konwersyjność remarketingu.
    • Duży wpływ na wizytówkę w mapach Google.
    • Skuteczne pozycjonowanie witryny w wyszukiwarce (SEO), co długoterminowo pozwala obniżyć koszty pozyskania potencjalnego klienta.
  • Przejdź do strony www.optykhanza.com