Naszym celem jest zbudowanie rozpoznawalności marki na lokalnym rynku. Działania to: kampanie reklamowe Facebook Ads, Google Ads, promocja wizytówki w Google Maps oraz SEO. Działamy!
- Klient: butik optyczny ze stylowymi oprawkami okularowymi oraz oferujący badanie wzroku.
- Cel: budowa nowej strony internetowej, budowanie rozpoznawalności poprzez kampanie reklamowe Facebook Ads, Instagram oraz Google Ads.
- Strategia: Opracowanie strategii działań w Social Mediach — do samodzielnego wdrożenia i prowadzenia przez klienta.
- Cel budowy strony internetowej:
- Struktura podstron w obrębie witryny – każda podstrona będzie odpowiadać jednemu ważnemu słowu kluczowemu.
- Naszym celem było zbudowanie strony dobrze pozycjonowanej w Google.
- Cel stałych działań marketingowych:
- Większa konwersyjność reklam Google, Facebook, Instagram.
- Większa konwersyjność remarketingu.
- Duży wpływ na wizytówkę w mapach Google.
- Skuteczne pozycjonowanie witryny w wyszukiwarce (SEO), co długoterminowo pozwala obniżyć koszty pozyskania potencjalnego klienta.
- Przejdź do strony www.optykhanza.com