Naming, branding, copywriting, projekt oraz wdrożenie strony internetowej. Zobacz, jak lokalna firma z branży finansowej zyskała świeży, ale wciąż profesjonalny wizerunek.

  • Klient: lokalne biuro doradztwa finansowego.
  • Cel: naming, logotyp, copywriting, budowa nowej strony internetowej.
  • Projekt rozpoczął się od pracy koncepcyjnej. Wykreowaliśmy nazwę „TuFinansowi”, logotyp i kolorystykę.
  • Nie chcieliśmy korzystać ze zdjęć stokowych, zorganizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową.
  • Wizerunek profesjonalny uzyskaliśmy dzięki sesji zdjęciowej oraz kolorystyce adekwatnej dla branży.
  • Napisaliśmy wszystkie teksty, które zasiliły stronę internetową.
  • Zwieńczeniem pracy był projekt i wdrożenie strony internetowej oraz działania promocyjne w Social Mediach. Przygotowaliśmy dedykowaną szatę graficzną postów do mediów społecznościowych. Posty były wyczerpujące, edukujące i umacniające profesjonalny wizerunek.
  • Przejdź do strony: www.tufinansowi.pl
firmowa strona internetowa
social media_oferta
social-media-oferta
social-media-oferta