Naming, branding, copywriting, projekt oraz wdrożenie strony internetowej. Zobacz, jak lokalna firma z branży finansowej zyskała świeży, ale wciąż profesjonalny wizerunek.
- Klient: lokalne biuro doradztwa finansowego.
- Cel: naming, logotyp, copywriting, budowa nowej strony internetowej.
- Projekt rozpoczął się od pracy koncepcyjnej. Wykreowaliśmy nazwę „TuFinansowi”, logotyp i kolorystykę.
- Nie chcieliśmy korzystać ze zdjęć stokowych, zorganizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową.
- Wizerunek profesjonalny uzyskaliśmy dzięki sesji zdjęciowej oraz kolorystyce adekwatnej dla branży.
- Napisaliśmy wszystkie teksty, które zasiliły stronę internetową.
- Zwieńczeniem pracy był projekt i wdrożenie strony internetowej oraz działania promocyjne w Social Mediach. Przygotowaliśmy dedykowaną szatę graficzną postów do mediów społecznościowych. Posty były wyczerpujące, edukujące i umacniające profesjonalny wizerunek.
- Przejdź do strony: www.tufinansowi.pl