Kompleksowa obsługa sklepów internetowych (e-commerce)

 

Marketing sklepu internetowego wymaga połączenia wiedzy
i umiejętności z różnych dziedzin oraz wykorzystania odpowiednich narzędzi analitycznych i automatyzujących. Nasz zespół oferuje kompleksowe połączenie najskuteczniejszych działań dla Twojego sklepu internetowego. Zaczniemy od budowy witryny, stworzymy opisy produktowe i uruchomimy kampanie reklamowe.

Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, ile produktów sprzedajesz, ostatecznie zawsze liczy się wynik. Szybko rozwijająca się technologia oraz narastające wymagania „pokolenia instant” sprawiają, że sklepy internetowe muszą nadążać za coraz bardziej wymagającymi klientami.

Klienci oczekują przede wszystkim szybkiego i wygodnego doświadczenia zakupowego, a także zaufania do marki. Jeśli Twój sklep oferuje „coś” ponad produkt, jest w stanie zbudować lojalne grono powracających odbiorców.

Marketing e-commerce – zestaw działań

Audyt i Research

Po pierwsze dokonamy audytu Twojego sklepu internetowego oraz profili społecznościowych. Jeśli nie posiadasz, sklepu dokonamy research‘u branży oraz analizy grupy docelowej.

Strategia SEO

Już na początku współpracy zaproponujemy działania SEO wsparte wysokiej jakości Content Marketingiem na blogu firmowym.

Content Marketing

Działania contentowe polegają na tworzeniu wartościowych treści typu: opisy produktowe, wpisy blogowe, poradniki, infografiki. Daj swoim klientom wartość w postaci wiedzy, a odwdzięczą Ci się zakupem.

Reklamy Google Ads, Google Zakupy i Meta Ads

Kampanie typu PPC (pay per click – płatność za kliknięcie) to szansa na szybki wzrost widoczności i generowanie sprzedaży.

E-mail marketing, SMS, WhatsApp

To działania, dzięki którym Twój klient nie zapomni o Twoim sklepie. Wysyłaj aktualności, promocje, podpowiadają indywidualnie i w czasie rzeczywistym.

Social Media i Marka

Regularne publikacje na kanałach społecznościowych, przy stałych działaniach reklamowych stanowią elementy budowy wiarygodnej marki.

Reklamy Google Ads, Google Zakupy i Meta Ads

 

Działania Contentowe oraz SEO to proces, na którego wyniki należy poczeka, dlatego na starcie proponujemy kampanie reklamowe. Kampanie typu PPC (płatność za kliknięcie) to szansa na szybki wzrost widoczności i generowanie sprzedaży. Efekty tych działań przyjdą szybko i będą łatwo mierzalne

 

„Zaprzestać reklamy by oszczędzić pieniądze to jak zepsuć zegar by zatrzymać czas”. ~ Thomas Jefferson

 

Reklamy w Google oferują wyniki praktycznie od razu, ale są one zależne od rozpoznawalności marki. Zatem z biegiem czasu użytkownicy chętniej przekonują się do usług firmy, którą już rozpoznają. 

Reklamy podobnie jak prace nad pozycjonowaniem wymagają przygotowania z analizą. Są także dobrym narzędziem, by sprawdzić efektywność licznych haseł pod pozycjonowanie.

  • Kampanie w sieci wyszukiwania
  • Kampanie produktowe
  • Kampanie wideo
  • Kampanie Performance Max
  • Kampanie Facebook Ads, Instagram Ads

Główne różnice między działania SEO i Reklamowymi

Pozycjonowanie

  • Efekt pracy po 6-12 miesiącach
  • Niski koszt pozyskania klienta
  • Efekt utrzymuje się przez kilka lat nawet po zakończeniu promocji.

Reklamy

  • Efekt pracy od 1-3 miesięcy
  • Stały koszt pozyskania klienta
  • Promocja kończy się w momencie wyłączenia reklam

Strategia SEO

Już na początku współpracy zaproponujemy działania SEO wsparte wysokiej jakości Content Marketingiem na blogu firmowym. Pozycjonowanie oferuje efekty długoterminowe. Pozwala w relatywnie niskiej cenie pozyskiwać stale, konkretną liczbę klientów. Docelowo osiąga znacznie lepszą cenę pozyskania klienta niż reklamy w Google. Efekt pracy przeważnie utrzymuje się od 2 do 4 lat.

Content Marketing

 

Działania contentowe polegają na tworzeniu wartościowych treści typu: wpisy blogowe, poradniki, infografiki, wideo, odpowiedzi na pytania itp. To długofalowa strategia, która się opłaci.

„Treść to powód, dla którego rozpoczęto wyszukiwanie”. ~Lee Odden – TopRank Marketing

 

Daj swoim klientom wartość w postaci wiedzy, a odwdzięczą Ci się zakupem.

 

Wyobraź sobie sklep internetowy bez opisów, bez informacji o firmie, bez tekstów wysokiej jakości, bez poradników. Czy robiąc zakupy online, ufasz ubogim w treść witrynom?

Coraz częściej przed zakupem klient dokonuje researchu, czyta i przegląda, szuka wartości dodanej, chce wybrać dobrze. Według statystyk, przed dokonaniem zakupu klient musi mieć styczność z marką około 30 razy, daj mu powód do tego, aby wracać właśnie do Twojego sklepu.

 

„Dawaj wartość, dawaj wartość, dawaj wartość, a dopiero później sprzedawaj”.~ Gary Vaynerchuk

Przykładowy cennik wykonania sklepu internetowego

 

W ramach budowy sklepu oferujemy: konsultacje, analizę brandingową, indywidualny layout, hasła call to action, krótkie opisy marketingowe utrakcyjniające ofertę.

PAKIET SIMPLE SHOP

  • prosta szata graficzna
  • do 25 produktów lub podstron
  • pełna konfiguracja koszyka zakupowego
  • konfiguracja konta klienta
  • integracja z systemami płatności (np.: PayU, Przelewy24, PayPal, GooglePay, ApplePay)
  • sklep w technologii RWD
  • ochrona Anty-Spam, Malware & Brute Force protection
  • podstawowa optymalizacja SEO
  • formularz kontaktowy
  • integracja z Google Analytics, Facebook Pixel
  • informacja cookies, RODO
  • kopia zapasowa strony
  • możliwość samodzielnego dodawania i edycji produktów przez klienta oraz dalszej rozbudowy sklepu
  • instalacja SSL (certyfikat kupuje klient)
  • zdjęcia i grafiki produktowe dostarcza Klient
  • regulamin i politykę prywatności dostarcza Klient
  • dodatkowa wersja językowa +30% ceny pakietu (tłumaczenia dostarcza Klient)
  • przybliżony czas realizacji 4-8 tygodni
  • od 3200 zł brutto

PAKIET ADVANCE SHOP

  • indywidualna szata graficzna
  • strona powitalna
  • do 60 produktów lub podstron
  • pełna konfiguracja koszyka zakupowego
  • konfiguracja konta klienta
  • integracja z systemami płatności (np.: PayU, Przelewy24, PayPal, GooglePay, ApplePay)
  • sklep w technologii RWD
  • ochrona Anty-Spam, Malware & Brute Force protection
  • zaawansowana optymalizacja SEO + strategia SEO
  • rozbudowane formularze (kontaktowy, pozyskiwanie leadów, ankiety, zgłoszenia)
  • dedykowany formularz zwrotu / reklamacji produktu
  • Konfiguracja wtyczki do Newslettera
  • integracja z Google Analytics, Facebook Pixel
  • informacja cookies, RODO
  • kopia zapasowa strony
  • opieka techniczna sklepu 3 miesiące GRATIS
  • możliwość samodzielnego dodawania i edycji produktów przez klienta oraz dalszej rozbudowy sklepu
  • instalacja SSL (certyfikat kupuje klient)
  • zdjęcia i grafiki produktowe dostarcza Klient
  • regulamin i politykę prywatności dostarcza Klient
  • dodatkowa wersja językowa +30% ceny pakietu (tłumaczenia dostarcza Klient)
  • przybliżony czas realizacji 4-8 tygodni
  • Konsulatcja w zakresie wyboru narzędzi oraz strategii marketingowej sklepu
  •  od 4900 zł brutto

Projekty wykraczające poza proponowane pakiety wyceniamy indywidualnie. Zamów wybrany pakiet lub skontaktuj się z nami i zapytaj o wycenę.

Dlaczego my?

Nasz zespół składa się z osób z wieloletnim doświadczeniem w branży marketingowej oraz web developmentu. Oferujemy indywidualne podejście i ofertę dostosowaną do potrzeb każdego klienta.

 

Skuteczna strona internetowa z nami to:

  • indywidualne podejście
  • unikalny projekt graficzny
  • strona dopasowana do potrzeb i oczekiwań klienta
  • dobra komunikacja w trakcie realizacji
  • skuteczne wdrożenie i terminowość
  • indywidualny layout strony
  • dobór grafik, ikonek, zdjęć i filmów
  • dobór czcionek i kolorów
  • konfiguracja formularzy kontaktowych
  • połączenie z kanałami Social Media
  • konfiguracja dodatkowych wtyczek 
  • wstępna konfiguracja SEO

Wypełnij brief i otrzymaj ofertę z wyceną

PRZEJDŹ DO BRIEFU

Częste pytania

Dzięki wszechstronności CMS WordPress jesteśmy w stanie zaprojektować skuteczną i responsywną stronę internetową w cenie o połowę niższej niż w przypadku stron tworzonych „od zera” przez programistów.

WordPress to potężny silnik, który umożliwia tworzenie stron dopasowanych do każdego biznesu. Z nami zyskasz niepowtarzalny wygląd strony, dedykowany układ, dopasowane i przemyślane kolory oraz fonty. Strona ma być zaprojektowana tak, aby odpowiadać oczekiwaniom grupy docelowej, ma być skuteczna, i powinna wzbudzać zainteresowanie klientów oraz zachęcać do wykonania akcji. Tworząc indywidualny projekt graficzny masz pewność, że Twoja strona będzie wysoce skuteczna i zachwyci Twoich klientów.

WordPress jest niezwykle bezpieczny z uwagi na stałe aktualizacji i rozwój. Wykorzystanie legalnego motywu oraz dodatków, a także wdrożenie certyfikatu SSL gwarantuje 100% bezpieczeństwo strony. Oprócz wewnętrznych zabezpieczeń dostępne są liczne wtyczki dedykowane WordPress. Dostępne są wtyczki bezpłatne oraz płatne wersje tworzone przez renomowane firmy.

CMS WordPress oferuje liczne korzyści, zarówno dla użytkownika strony jak i po stronie administracji treści. Do najważniejszych korzyści zaliczamy:

  • cenę produkcji storny internetowej, która będzie nieporównywalnie niższa z ceną strony napisanej „od zera”
  • oprogramowanie WordPress dostarcza nielimitowane możliwości, wygląd każdej strony może być indywidualny
  • WordPress to system stale aktualizowany i rozwijany, dzięki temu jest zawsze aktualny i w zgodzie ze zmieniającymi się trendami i wymogami wyszukiwarki
  • System WordPress umożliwia łatwą przebudowę, rebranding lub rozbudowę obecnej strony internetowej.
  • WordPress dobrze się pozycjonuje

Tak. WordPress oferuje liczne wtyczki, które umozliwiają dostosowanie strony do wymogów RODO.

Zyskujesz pewność i bezpieczeństwo. Twoja strona jest zawsze aktualna, wszystkie funkcjonalności działają poprawnie. Dbamy także o ciągłość bezpieczeństwa Twojej strony, a w przypadku pakietu Komfort zyskujesz dodatkową pracę grafika, administratora i możesz co miesiąc sprawdzać aktualizację treści na stronie.

Celem prawie każdej kampanii reklamowej jest wywołanie sprzedaży. W związku z tym podstawowym założeniem reklamy w internecie jest możliwie jak najwyższy zwrot z inwestycji. Dokładnie tak samo, jak w przypadku tradycyjnych form reklamowych, także i w przypadku kampanii reklamowych w internecie początkowy etap wymaga inwestycji. Czas potrzebny do osiągnięcia najbardziej optymalnej kampanii zależy od wielu czynników (np. od branży). Budowanie rozpoznawalności nowej marki wymaga dłuższego czasu potrzebnego na zwrot z inwestycji niż kampania dobrze znanej firmy, do której klienci już mają zaufanie. Reklama w internecie jest jedną z najtańszych form reklamowych i szybko przynosi mierzalne efekty sprzedażowe.

Content marketing to działania oparte o tworzenie interesujących treści takich jak: teksty blogowe, infografiki, filmy wideo, e-booki, newslettery, webinary, prezentacje, gify, memy, grafiki i inne. Odpowiednie treści wpływają na wzrost wyświetleń strony i wzrostu ruchu. To z kolei w sposób bezpośredni wpływa na sprzedaż oraz buduje zaufanie i wiarygodność marki, tym samym zachęcając klientów do stałych powrotów. Działania content marketingowe stanowią ważny element strategii SEO.

Skontaktuj się z nami