Nasza Agencja Reklamowa prowadzi skuteczne kampanie w internecie

 

Buduj rozpoznawalność i zdobywaj nowych klientów. Postaw na przemyślane cele i atrakcyjne formaty reklamowe. Optymalizuj budżety i zadbaj o wysoki wskaźnik jakości reklam, wygrywaj aukcje i wyprzedź konkurencję.

Dołącz do grona naszych Klientów i ciesz się z rozwoju swojego biznesu – It’s All Fine!

Kampania reklamowa nie może się udać bez znajomości branży, dlatego będziemy się kontaktować z Tobą lub Twoim zespołem aby ulepszać wyniki reklamowe. Regularny kontakt pozwala nam zrozumieć potrzeby klientów i lepiej dostosować reklamy do celów biznesowych. Z czasem reklamy sprawują się coraz lepiej co pozwala zwiększać inwestycje i skalować efekty.

Zakres usług

Reklamy Google Ads

Kampanie w sieci wyszukiwania

Kampanie remarketingowe

Kampanie lokalne

Kampanie wideo

Kampanie Performance Max

Reklamy Social Media

Kampanie Facebook Ads

Reklamy Instagram Ads

Różne formaty reklamowe

Remarketing

Stała optymalizacja prowadzonych działań

Reklamy produktowe

Analiza konkurencji

Optymalizacja stron produktów

Ustalenie priorytetów sprzedażowych

Elastyczne zarządzanie z Klientem

Utrzymanie ROAS lub innego KPI

Skuteczna kampania reklamowa z nami to:

  • precyzyjnie określone grupy docelowe
  • analiza konkurencji
  • skuteczna strategia
  • mnogość formatów graficznych
  • wysoki wskaźnik jakości reklam
  • zapadające w oko formaty graficzne
  • kampanie remarketingowe
  • doradztwo i stała opieka
  • tworzenie dedykowanych landing pages do kampanii
  • wsparcie dla długofalowej strategii SEO

 

Kampanie prowadzone są przez okres minimum 3 miesięcy. W tym czasie algorytm Facebooka ma szansę sprawdzić wszystkie przygotowane zestawy reklam i dostarczyć niezbędne dane potrzebne do oceny działań. W przypadku reklam Google podobny czas jest nam potrzebny na dobrą optymalizację kampanii.

Wypełnij brief i otrzymaj ofertę z wyceną

PRZEJDŹ DO BRIEFU
kampanie reklamowe

Realizujemy wszystkie cele biznesowe

Przygotowujemy i prowadzimy kampanie reklamowe w ramach Meta Ads (reklamy w serwisie Facebook, Instagram oraz w sieciach partnerskich Meta).
Kampanie reklamowe w oparciu o efektywną strategię marketingową. Kierowanie odbiorców przez określony lejek sprzedażowy i generowanie wartościowych leadów.
Zajmiemy się rozwojem profilu społecznościowego. Zrealizujemy kampanie budujące świadomość o szerokim zasięgu oraz celowane kampanie stricte sprzedażowe.
Realizujemy kampanie sprzedażowe dla sklepów e-commerce. Rozwiń sprzedaż produktów, buduj świadomość marki i zdobywaj grono stałych klientów.

Częste pytania

Czy postawić na reklamy w sieci Google, czy może tylko w Social Mediach? Jak dokonać optymalnego wyboru? Oczywiście wszystko zależy od wysokości budżetu oraz celu reklamowego. Najogólniej mówiąc, reklamy w Social Mediach kategoryzuje się jako te kreujące popyt, a reklamy w wyszukiwarce Google jako te odpowiadające popytowi (pomijając display i Youtube). Najbardziej efektywne będzie połączenie działań i prowadzenie ich równolegle na obu platformach. Jednakże przy mniejszych budżetach najczęściej zaczynamy działania od kampanii w Social Mediach, a następnie omawiamy dodatkowe możliwości reklamowe płynące z dołączenia działań Google Ads.

Celem prawie każdej kampanii reklamowej jest wywołanie sprzedaży. W związku z tym podstawowym założeniem reklamy w internecie jest możliwie jak najwyższy zwrot z inwestycji. Dokładnie tak samo, jak w przypadku tradycyjnych form reklamowych, także i w przypadku kampanii reklamowych w internecie początkowy etap wymaga inwestycji. Czas potrzebny do osiągnięcia najbardziej optymalnej kampanii zależy od wielu czynników (np. od branży). Budowanie rozpoznawalności nowej marki wymaga dłuższego czasu potrzebnego na zwrot z inwestycji niż kampania dobrze znanej firmy, do której klienci już mają zaufanie. Reklama w internecie jest jedną z najtańszych form reklamowych i szybko przynosi mierzalne efekty sprzedażowe.

Reklamy w internecie to szybka i skuteczna forma dotarcia do potencjalnych klientów. Jedną z podstawowych zalet kampanii reklamowych w internecie jest fakt, że płacimy za realne „kliknięcia” i z łatwością możemy manipulować budżetem reklamowym. Reklamy w internecie uruchamia się szybko, mogą być prowadzone przez nieograniczony czas i w dowolnym momencie zakończone. Reklamy w internecie są kierowane do precyzyjnie określonej grupy docelowej np. do osób o konkretnych zainteresowaniach, czy wykazujących wyznaczone zachowania w sieci (np. często kupujący online z zainteresowaniem wędkarstwo rzeczne). Do głównych wad reklamy internetowej zaliczyć można wysoką i stale rosnącą konkurencję. Oznacza to, że aby wygrać aukcję należy nie tylko określić odpowiedni budżet „za kliknięcie”, ale także zadbać o wysoki wynik jakości reklam oraz poprzez ciągłą analizę i optymalizację kampanii uzyskiwać wyższą pozycję przy najlepszych stawkach. Dodatkowo niektóre działania reklamowe w internecie potrzebują czasu. W przypadku budowania nowego sklepu internetowego najlepszych wyników należy oczekiwać po kilku miesiącach pracy. Z kolei działania SEO to proces długofalowy, na pierwsze wyniki należy poczekać kilka-kilkanaście miesięcy, za to efekty są dużo trwalsze i przynoszą wymierny zwrot z inwestycji.

Zamów dedykowaną ofertę