Nasze prace przyczyniają się do stałego zwiększania obrotów i rozwoju kolejnych sklepów spółki. Odpowiadamy na wyzwania rynku, szukamy nowych obszarów promocji i sprzedaży, utrzymujemy dotychczasowe efektywne kanały.
- Klient: hurtownia medyczna z Gdańska.
- Cel: stały rozwój kanałów sprzedaży internetowej i utrzymanie wyniku w obszarach, w których osiągnęliśmy górne granice.
- Strategia: Długotrwałe prace projektowe nad kolejnymi wyzwaniami, stała komunikacja z klientami B2C oraz B2B. Wypełnianie wszystkich elementów lejka sprzedażowego dla sklepu internetowego.
Rozwój i opieka nad marketingową częścią strony dezynfekcja24.com przypadła nam już ponad 10 lat temu. Można powiedzieć krótko, że wtedy każda praca wykonana w internecie przynosiła doskonałe efekty.
Obecnie na bardziej konkurencyjnym i gęstym rynku sprzedaży interntowej musimy rozważniej dobierać narzędzia do celów, jakim mają służyć.
W ramach „Dezynfekcji” prowadzimy różne działania marketingowe. Naszym zadaniem jest dbanie o trzy kluczowe obszary:
- Rozwijanie niemal wszystkich kanałów komunikacji lejka sprzedażowego B2C i niektórych kanałów B2B. Każdy pracuje zgodnie z jego przeznaczeniem i poddawany jest ocenie według swojego celu (KPI)
- Utrzymywanie wyników sklepu
- Rozwój innowacji na sklepie internetowym
Elementy trwałe są aktualizowane i ulepszane jeśli osiągają pozytywny wynik (realizują cel), zaś działania nieskuteczne są gaszone, aby nie tracić pieniędzy Klienta.
Bardzo ważna jest specjalizacja osób którym powierzone zostały poszczególne zadania.
Współpracujemy tu na danych dostarczonych od Klienta i dbamy o to by wskaźniki globalne strony jak i kampanie celowane miały pozytywne wyniki. Wszystkie one ustalane są indywidualnie, zależnie od projektu.
W ramach prac rozwijamy kilka sklepów internetowych.
Projekt jest na tyle rozciągnięty w czasie, że skupimy się na opisaniu ostatnich dwóch lat: 2023-2024.
Ich słowami o nas:
Radosław Srokowski
Prezes Zarządu
dezynfekcja24.com
Nasza firma działa od 2005 r. Gdy w roku 2011 przyszła pora na rozwinięcie działalności i wejście do świata e-commerce od początku postawiliśmy na profesjonalizm. Już wkrótce po uruchomieniu naszego sklepu www.dezynfekcja24.com okazało się, że pomimo sukcesu i szybkiego wzrostu, potrzebna jest stała opieka specjalisty od SEO i kampanii reklamowych. Wtedy też do naszego zespoły dołączył pan Paweł Bolek. Od tego czasu stale uzupełnia swoją wiedzę i umiejętności i jest współautorem sukcesu naszego sklepu.
Działania SEO
Prowadzimy stałe działania rozwojowe i utrzymujące widoczność strony, typowe dla e-commerce. Dotyczy to zatem stron produktów, kategorii i treści wsparcia, a także stron lądowania (ofert) dla konkretnych grup klientów.
Mówiąc skromnie nie ma tu żadnej czarnej magii, po prostu wykonujemy rzetelną robotę miesiąc w miesiąc. Kluczowa jest znajomość strony, różnych jej aspektów technicznych oraz struktur treści. Ważne są testy skuteczności i wdrażanie ich na dużą skalę.
Obranie celów promocji dla SEO i wiedza o tym, jak witryna reaguje na wyszukiwarkę Google to clou. Nasze długie doświadczenie pracy z tym projektem pozwala nam bardzo dobrze oceniać co działa, a co nie przynosi rezultatu. Nadal musimy jednak liczyć się z tym, że część publikowany ofert, czy zmian wprowadzanych do strony nie będzie miało natychmiastowych efektów.
Zanim zaczniemy skalować wybrany proces najpierw sprawdzamy go na małej próbce danych, obserwujemy jak strona reaguje. Jeśli zaskoczy, uruchamiamy silniki na maksa.
Nie ukrywam, że wdzięcznie obserwujemy naszą konkurencję, w której również pracują profesjonaliści i dzięki narzędziom analitycznym wzajemnie korzystamy z wiedzy o naszych portalach. Możemy się też pochwalić tym, że konkurencja z powodzeniem kopiuje nasze rozwiązania 🙂
Obecnie udało nam się wypracować wzrost strony na kolejny poziom widoczności, choć w swojej historii zaliczała też spadki. Co kluczowe, kanał pozycjonowania organicznego w Google zarabia obecnie o 100% więcej niż 2 lata temu, z czego jesteśmy dumni.
Bardzo ważnym elementem tej pracy jest oczywiście wsparcie, jakiego udziela nam zespół i właściciele Dezynfekcji24.com – bez ich wiedzy i doświadczenia nasze prace byłyby o wiele gorsze jakościowo.
Reklamy w Google
W przypadku tej współpracy reklamy w Google prowadzi wyspecjalizowana agencja, której oddaliśmy ster z uwagi na skupienie w innych obszarach. Sami nadzorujemy i korygujemy prace. ROAS jest pozytywny, testujemy skalowanie horyzontalne i wertykalne reklam. Ostatnio udało się podnieść wydatki reklamowe o 30% przy zachowaniu ROAS na poziomie 10.0, a w ostatnich miesiącach (I kwartał 2025 r.) dzięki wytężonej pracy na stronie i po stronie analiz towarów sięga nawet 13.0
Walczymy też z inflacją kosztów w reklamie i na razie udaje się nam ją utrzymać w ryzach.
Nadzór nad reklamami pozwala nam wychwytywać różne elementy kampanii lub spojrzeć na nie z innej strony, aby lepiej rozdysponować zasoby Klienta.
Rozwój prac w branży B2C
Aby pozyskiwać sprzedaż w segmencie B2C prowadzimy szerokie kampanie produktowe. Polegają głównie na ekspozycji produktów, a dział zaopatrzenia i sprzedaży Klienta wspiera nas w dostarczaniu wartościowej wiedzy na temat skuteczności produktów/kategorii. Połączenie wiedzy z działaniem jest tu olbrzymim atutem. Mówiąc krótko, rozwój analityki pozwolił nam uniknąć tysięcy zbędnych wydatków.
Celowane działania do segmentów klientów
W obrębie witryny uruchomiliśmy kilkanaście celowanych landing pages przeznaczonych dla konkretnych grup klientów. Miejsca te zasilane są ruchem z intensywnych kampanii pozycjonowania stron, reklam Google oraz reklam na Social Mediach. Każde z tych narzędzi pozwala nam precyzyjnie kierować wybranych odbiorców na interesujące ich podstrony. Największym plusem tego rodzaju kampanii celowanych jest dotarcie do potencjalnych klientów na różnych etapach lejka sprzedażowego.
Skontaktuj się z nami
Jeżeli potrzebujesz wsparcia w zakresie rozwoju e-commerce możesz liczyć na rzetelną pracę naszego zespołu. Prowadzimy prace od strategii po wykonanie. Stanowimy też dobre wsparcie dla Twojego zespołu.
Pierwsza wstępna rozmowa zawsze będzie bezpłatna, jednak w przypadku dużych projektów konsultacje są płatne bo wymagają więcej analiz.
Zapraszamy do współpracy jeżeli potrzebujesz elastycznych i doświadczonych ludzi, którzy są w stanie zgłębić Twój biznes i utrzymywać go na liście swoich tygodniowych priorytetów.
email: kontakt@finemarketing.pl
tel.: +48 530 942 924
Nie lubisz dzwonić? Wypełnij formularz o odpiszemy z propozycja terminu spotkania online.
Nasze działania są skrupulatnie planowane i testowane, by nie marnować budżetów, lecz maksymalizować efektywność. Wdrażamy sprawdzone strategie SEO, zarządzamy skutecznymi kampaniami reklamowymi Google w oparciu o dostarczone przez Ciebie dane i dbamy o szczegóły techniczne.
Wierzymy w budowanie silnych relacji z naszymi Klientami poprzez edukację i współpracę. Słuchamy potrzeb i odpowiadamy na nie, ucząc się przy tym wzajemnie na każdym kroku.